Rozwiązywanie problemów z błędami płatności kartą kredytową

  • Sprawdź, czy wprowadzone informacje rozliczeniowe są prawidłowe.
  • Usuń myślniki lub spacje z numeru karty.
  • Jeśli karta jest nowa lub została niedawno ponownie wydana, upewnij się, że została aktywowana.
  • Jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal występuje błąd płatności, należy skontaktować się z wystawcą karty kredytowej.

Weryfikacja konta

Aby zapobiec opóźnieniom w przetwarzaniu zamówienia, upewnij się, że adres rozliczeniowy na zamówieniu jest zgodny z adresem podanym na wyciągach bankowych. Jeśli nie masz pewności co do adresu rozliczeniowego, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem.


Lokalizowanie kodu bezpieczeństwa karty kredytowej

Kod zabezpieczający karty kredytowej to unikalny trzy- lub czterocyfrowy numer wydrukowany z przodu (American Express) lub z tyłu (Visa/MasterCard) karty. Twoje zamówienie nie może zostać przetworzone bez tego kodu.


Visa/MasterCard:

Tył karty kredytowej

American Express:

Przód karty kredytowej