Jeśli złożyłeś/aś zamówienie jako gość, aby zainicjować zwrot, kliknij „Zamówienia i zwroty” w prawym górnym rogu strony Skechers.

Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail użyty do złożenia zamówienia.

 

  • Wybierz przycisk „Etykieta zwrotu” obok pozycji, którą chcesz zwrócić
  • Pobierz i wydrukuj bezpłatną etykietę zwrotną UPS
  • Jeśli na pudełku wysyłkowym znajdują się jakiekolwiek istniejące etykiety, naklejki lub inne materiały, należy je usunąć.
  • Nadaj zwrot w dowolnym autoryzowanym centrum wysyłkowym UPS.Znajdź najbliższy punkt obsługi UPS.
  • Wyślemy Ci potwierdzenie, gdy tylko zwrot zostanie przetworzony (1–3 tygodnie po wysłaniu zwrotu).

Obecnie przyjmujemy tylko zwroty zakupów na Skechers.pl. Darmowa poczta zwrotna dotyczy tylko zamówień w ciągu 45 dni od zakupu. Jeśli produkt zostanie zwrócony poza 45-dniowym okresem zwrotu lub produkt jest zużyty, uszkodzony lub nie znajduje się w oryginalnym opakowaniu, Skechers nie będzie w stanie honorować zwrotu pieniędzy za towar.