Masz buty z wadą i jako przyczynę przyjmujesz wadę produkcyjną lub materiałową? W przypadku reklamacji odpowiedzialnym kontaktem jest Twój partner handlowy, u którego zakupiłeś buty.

Twój artykuł został zakupiony w sklepie

Jeśli zakupili Państwo buty w sklepie lub w niezależnej od nas firmie wysyłkowej, prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, z którym zawarli Państwo umowę kupna-sprzedaży. W takim przypadku sprzedawca jest osobą kontaktową w przypadku reklamacji i dalszych pytań dotyczących przedmiotu.

Artykuły zostały zakupione w naszym sklepie internetowym.

W takim przypadku prosimy o przesłanie następujących informacji drogą elektroniczną ✉ Napisz do nas e-mail:

  • Numer zamówienia (zaczynając od SKEC-PL).

Numer zamówienia znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia (jeśli korzystałeś z metody płatności PayPal, jest on zapisany w PayPal jako numer faktury)

  • Numer modelu (SN), kolor (COLOR) i rozmiar (EUR) artykułu. 

(wszystkie szczegóły znajdują się w środku przedmiotu)

  • Zdjęcia pokazujące wadę, jak również zdjęcie całego produktu z góry "z lotu ptaka" i z dołu "podeszwa", tzn. z przodu i z tyłu

(zdjęcie spodniej "podeszwy" wymagane jest tylko w przypadku butów).

Jak tylko otrzymamy wszystkie informacje, sprawdzimy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.