Co obejmują niniejsze warunki. Są to warunki, na podstawie których oferujemy, sprzedajemy i dostarczamy produkty („Warunki”) za pośrednictwem strony www.pl.skechers.com („Witryna” lub „Strona”). 

Dlaczego warto je przeczytać. Prosimy o uważne zapoznanie się z tymi warunkami przed złożeniem zamówienia. Warunki określają, kim jesteśmy, jak dostarczamy produkty, co robić w przypadku problemu, i zawierają inne ważne informacje. 

Istnieje również możliwość pobrania Warunków i zapisania je w formacie PDF.

Informacje o nas i jak się z nami skontaktować

Kim jesteśmy. Jesteśmy Skechers Poland sp. z o.o. zarejestrowaną w Polsce. Numer rejestracyjny naszej firmy to KRS 0000624841, a nasza siedziba znajduje się pod adresem ul. Wybrzeże Gdyńskie 6A, 01-531 Warszawa, Polska. Nasz numer NIP to 525 266 39 61, numer BDO to 000099964.

Jak się z nami skontaktować? Użytkownik może skontaktować się z nami pocztą elektroniczną pod adresem info.pl@skechers.com, dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta pod numer 008004912064 lub pisząc do nas na adres Skechers Poland sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6A, 01-531 Warszawa, Polska.

W jaki sposób możemy się z skontaktować z użytkownikiem. Jeśli będziemy musieli skontaktować się z użytkownikiem, zrobimy to telefonicznie lub pisemnie na adres e-mail lub adres pocztowy podany nam w zamówieniu. 

Nasza umowa z użytkownikiem

Jak przyjmiemy zamówienie użytkownika. Użytkownik zgadza się, że jego zamówienie stanowi ofertę zakupu, zgodnie z niniejszymi Warunkami, wszystkich produktów i usług wymienionych w zamówieniu. Wszystkie zamówienia muszą zostać przez nas przyjęte, w przeciwnym razie nie będziemy zobowiązani do sprzedaży produktów lub usług użytkownikowi. Możemy postanowić nie przyjmować zamówień według własnego uznania. Przyjęcie przez nas zamówienia nastąpi, gdy wyślemy użytkownikowi wiadomość e-mail z prośbą o jego akceptację, po czym pomiędzy użytkownikiem a nami zostanie zawarta umowa. 

Jeśli nie możemy przyjąć zamówienia użytkownika. Jeśli nie będziemy w stanie przyjąć zamówienia użytkownika, poinformujemy go o tym na piśmie lub w formie e-mail, najpóźniej w ciągu 3 (trzech) dni od złożenia zamówienia, i nie obciążymy go kosztami produktu. Przykłady powodów, dla których możemy nie być w stanie przyjąć zamówienia użytkownika: brak produktu w magazynie, nieprawidłowe lub niemożliwe do zweryfikowania informacje rozliczeniowe, zidentyfikowany błąd w cenie lub opisie produktu lub brak możliwości dotrzymania określonego terminu dostawy z naszej strony.

Numer zamówienia. Przydzielimy numer do zamówienia i poinformujemy użytkownika, kiedy je przyjmiemy. Podanie nam numeru zamówienia podczas kontaktu w sprawie zamówienia ułatwi nam odpowiednie czynności.

Towary nieprzeznaczone do odsprzedaży lub eksportu. Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że kupuje produkty lub usługi na Stronie wyłącznie do użytku osobistego lub domowego, a nie w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej (np. do odsprzedaży lub eksportu). 

Cena i płatność

Gdzie znaleźć cenę produktu. Cena produktu (obejmująca obowiązujące podatki, takie jak VAT) będzie ceną wskazaną na stronach zamówienia podczas składania zamówienia. Wszystkie ceny, zniżki i promocje opublikowane w Witrynie mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Co się stanie, jeśli cena jest niewłaściwa Staramy się prezentować dokładne informacje o cenach. Jednak zawsze może się zdarzyć, że pomimo naszych najlepszych starań niektóre sprzedawane przez nas produkty mogą zostać nieprawidłowo wycenione. Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów, nieścisłości lub pominięć w dowolnym momencie oraz do anulowania wszelkich zamówień wynikających z wystąpienia takich zdarzeń. Zazwyczaj sprawdzamy ceny przed przyjęciem zamówienia, aby w przypadku, gdy właściwa cena produktu w dniu zamówienia jest niższa niż cena podana w dniu zamówienia, wówczas uwzględniamy niższą cenę. Jeśli właściwa cena produktu w dniu złożenia zamówienia jest wyższa niż cena podana użytkownikowi, wówczas skontaktujemy się z użytkownikiem w celu uzyskania instrukcji, zanim przyjmiemy jego zamówienie. Jeśli przyjmiemy i zrealizujemy zamówienie użytkownika, w którym błąd cenowy jest oczywisty i jednoznaczny i użytkownik mógł go zasadnie uznać za błąd w cenie, niezwłocznie skontaktujemy się z danym użytkownikiem w celu rozwiązania tej kwestii i uzgodnienia dalszych działań i nowych warunków zamówienia.

Niezwłocznie po uzgodnieniu z użytkownikiem nowych warunków zamówienia wystawiamy fakturę korygującą. 

Jeżeli faktura korygująca, która może dokumentować również odbiór zwracanego towaru przez Skechers Poland sp. z o.o., zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od rozwiązania umowy, jest to równoznaczne z poinformowaniem użytkownika o rozwiązaniu umowy. W przypadku rozwiązania umowy przyjmujemy, że spełnienie warunków obniżenia podstawy opodatkowania podatkiem VAT nastąpiło w dniu zakończenia stosunków handlowych, tj. w momencie wystawienia przez Skechers Poland sp. z o.o. faktury korygującej.

Kiedy i jak użytkownik płaci. Użytkownik musi zapłacić za produkty, zanim je wyślemy. Akceptujemy płatności MasterCard, Visa, American Express and PayPal i w zależności od wybranej metody płatności, użytkownik może zostać przekierowany na strony zewnętrznego dostawcy usług płatniczych w celu dokonania płatności. Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że (i) przekazane nam informacje dotyczące karty kredytowej są prawdziwe, poprawne i kompletne, (ii) jest należycie upoważniony do korzystania z takiej karty kredytowej w celu dokonania zakupu, (iii) poniesione przez niego opłaty będą honorowane przez firmę wydającą kartę kredytową oraz (iv) pokryje poniesione przez niego opłaty po zaksięgowanych cenach, w tym koszty wysyłki i obsługi oraz wszelkie ewentualne podatki, niezależnie od kwoty podanej w Witrynie w momencie składania zamówienia.

Dostarczanie produktów

Wykluczenia dotyczące dostaw. Skechers Poland sp. z o.o. dostarcza jedynie na terenie Polski.

Koszty dostawy. Koszty dostawy będą takie same, jak wyświetlane na naszej stronie internetowej. Podane ceny nie obejmują opłat za wysyłkę i obsługę. Wszystkie takie opłaty zostaną dodane do sumy towarów i zostaną wyszczególnione w koszyku oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.  

Kiedy dostarczymy produkty. Podczas procesu zamawiania poinformujemy użytkownika, kiedy dostarczymy do niego produkty.

Opóźnienia w dostawie naszych produktów

Jeśli dostawa naszych produktów zostanie opóźniona w wyniku zdarzenia pozostającego poza naszą kontrolą, wówczas skontaktujemy się z użytkownikiem jak najszybciej, aby go o tym poinformować i podejmiemy kroki w celu zminimalizowania skutków opóźnienia. Jeśli to zrobimy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane wydarzeniem, ale jeśli istnieje ryzyko znacznego opóźnienia, użytkownik może skontaktować się z nami, aby rozwiązać umowę i otrzymać zwrot kosztów za produkty, za które zapłacił, ale których nie otrzymał. 

Jeśli użytkownik nie uzgodni dostawy ponownie. Jeśli pod adresem użytkownika nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę, a produkty nie mogą zostać dostarczone do jego skrzynki pocztowej, wówczas zostawimy użytkownikowi notatkę z informacją, jak zmienić termin dostawy lub odebrać produkty z lokalnego magazynu. Jeśli po nieudanej dostawie użytkownik nie uzgodni ponownie dostawy ani nie odbierze jej z magazynu, możemy rozwiązać umowę.

Prawa użytkownika, jeśli dostarczymy produkty z opóźnieniem. Użytkownikowi przysługują prawa, jeśli spóźnimy się z dostarczeniem jakichkolwiek produktów. Jeśli nie dotrzymamy terminu dostawy jakichkolwiek produktów, użytkownik może od razu uznać umowę za zakończoną, jeśli wystąpi którakolwiek z poniższych sytuacji:

  1. odmówiliśmy dostarczenia produktów;

  2. dostawa w terminie dostawy była niezbędna (z uwzględnieniem wszystkich istotnych okoliczności); lub

  3. przed zaakceptowaniem zamówienia użytkownik przekazał nam, że dostawa produktów w terminie dostawy jest niezbędna.

Oświadczenie o przyjęciu faktur wystawionych i udostępnionych w formie elektronicznej

Akceptując niniejsze Warunki Sprzedaży, użytkownik wyraża zgodę na wystawianie i udostępnianie przez Skechers Poland sp. z o.o. faktur i faktur korygujących w formie elektronicznej, na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Użytkownik wyraża również zgodę na przyjmowanie faktur w formie papierowej, jeżeli przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają elektroniczne udostępnienie faktur.

Odpowiedzialność za produkty i prawo własności

Kiedy użytkownik ponosi odpowiedzialność za produkty. Od momentu dostarczenia produktów na podany przez użytkownika adres staje się on za nie odpowiedzialny.

Kiedy użytkownik jest właścicielem produktów. Użytkownik staje się właścicielem produktów po otrzymaniu przez nas pełnej płatności.

Zwroty

Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy 

Użytkownik ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez użytkownika osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem towarów, otrzymała towary lub - w przypadku umowy sprzedaży kilku towarów, które użytkownik zamówił w ramach jednego zamówienia, ale dostarczane są osobno – od dnia otrzymania otrzymania ostatniego z zamówionych towarów. 

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, użytkownik musi nas o tym poinformować: 

Skechers Poland Sp. z o.o., 

ul. Wybrzeże Gdyńskie 6A, 01-531 Warszawa. 

Email: info.pl@skechers.com

Telefon: 008004912064 

poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, e-mailem lub bezpośrednio w Witrynie) o decyzji o odstąpieniu od umowy. 

Aby dotrzymać terminu na odstąpienie, wystarczy, że użytkownik wyśle wiadomość dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia przed upływem okresu przewidzianego na odstąpienie. 

PRZYKŁADOWY FORMULARZ ODSTĄPIENIA I INSTRUKCJE DOTYCZĄCE ODSTĄPIENIA ZNAJDUJĄ SIĘ TUTAJ 

Skutki odstąpienia

Jeśli użytkownik odstąpi od umowy, zwrócimy użytkownikowi wszystkie płatności, w tym koszty dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego rodzaju dostawy, który nie jest najtańszą oferowaną przez nas dostawą standardową. Zwrotu dokonamy niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o odstąpieniu od umowy. W celu zwrotu płatności użyjemy tej samej metody płatności, którą użytkownik użył w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnimy z użytkownikiem inne warunki zwrotu; w żadnym wypadku użytkownik nie zostanie obciążony żadnymi opłatami za ten zwrot. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności dopóki nie otrzymamy produktu z powrotem lub dopóki użytkownik nie przedstawi dowodu, że zwrócił produkt, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. W takim przypadku ustala się, że po przyjęciu towaru do magazynu Skechers Poland sp. z o.o. lub po dostarczeniu nam dowodu, że zwrócono towar, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, Skechers Poland sp. z o.o. wystawi fakturę korygującą. Skechers Poland sp. z o.o. uzna, że warunki do obniżenia podstawy opodatkowania VAT zostały spełnione w momencie stwierdzenia, że towar został przyjęty do magazynu lub w momencie dostarczenia dowodu zwrotu towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Produkt należy zwrócić do nas, Skechers Poland Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6A, 01-531 Warszawa. Termin jest zachowany, jeśli użytkownik odeśle produkt przed upływem czternastu dni. Koszty przesyłki zwrotnej są pokrywane przez nas. 

Użytkownik ponosi odpowiedzialność tylko za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z prawidłowym przeznaczeniem produktu. 

Dodatkowe uprawnienie do zwrotu produktów

Korzystanie z prawa do zmiany zdania. Nieużywane produkty można zwrócić w ciągu dziewiędziesięciu (90) dni od daty otrzymania produktów i otrzymać zwrot pieniędzy zgodnie z poniższymi instrukcjami. Pokryjemy koszty zwrotu produktów zgodnie z naszą polityką zwrotów. 

Jak uzyskać zwrot pieniędzy

Należy wypełnić formularz. Aby uzyskać zwrot pieniędzy, jeśli produkty ni były używane, użytkownik powinien wypełnić formularz zwrotu dostępny po zalogowaniu się na konto skechers.com lub dostępny (po wysyłce) za pośrednictwem linku do statusu zamówienia na stronie głównej skechers.com i wysłać go na adres podany w formularzu.

Należy zwrócić produkty. Jeśli użytkownik odebrał dostawę produktów, w związku z którymi ubiega się o zwrot pieniędzy, powinien pobrać i wydrukować formularz zwrotu oraz wypełnić swoje dane. Należy użyć etykiety wysyłkowej, aby zwrócić nam przedmiot lub przedmioty do zwrotu.

Kiedy pokryjemy koszty zwrotu. Pokryjemy koszty zwrotu wszystkich produktów zgodnie z naszą polityką zwrotów.

W jaki sposób zwrócimy użytkownikowi pieniądze. Jeśli użytkownik zastosuje się do powyższych instrukcji, zwrócimy mu cenę zapłaconą za produkty, w tym koszt dostarczenia produktu do użytkownika, metodą stosowaną do zapłaty. Możemy jednak dokonywać potrąceń od ceny, jak opisano poniżej.

Potrącenia ze zwrotów, jeśli użytkownik korzysta ze swojego prawa do zmiany zdania. W przypadku skorzystania z prawa do zmiany zdania możemy zmniejszyć zwrot ceny (z wyłączeniem kosztów dostawy) w celu odzwierciedlenia ewentualnego zmniejszenia wartości produktów, jeśli zostało to spowodowane obchodzeniem się z nimi w sposób niedozwolony w sklepie. Jeśli zwrócimy użytkownikowi zapłaconą cenę, zanim będziemy mogli sprawdzić produkty, a później odkryjemy, że użytkownik postępował z nimi w nieakceptowalny sposób, będzie musiał zapłacić nam określoną przez nas kwotę.

Kiedy zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zwrócimy użytkownikowi pieniądze w ciągu czternastu (14) dni od dnia, w którym otrzymamy od niego produkty.

W przypadku skutecznego skorzystania z prawa do zwrotu towaru lub ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, dochodzi do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru przez użytkownika. W takim przypadku ustala się, że po przyjęciu towaru do magazynu Skechers Poland sp. z o.o. lub po dostarczeniu nam dowodu, że towar został zwrócony towar, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, Skechers Poland sp. z o.o. wystawi fakturę korygującą. Skechers Poland sp. z o.o. uzna, że warunki obniżenia podstawy opodatkowania VAT zostały spełnione w momencie stwierdzenia przyjęcia towaru na stan magazynowy lub w momencie dostarczenia nam przez użytkownika dowodu zwrotu towaru, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Rękojmia

Dostarczymy produkty wolne od niezgodności z umową.

Skechers odpowiada za fizyczne niezgodności z umową w zakresie wymaganym na mocy stosownych przepisów Kodeksu Cywilnego. Rękojmia za niezgodności z umową obejmuje  fizyczne niezgodności, które istniały w produkcie w momencie dostawy lub jeśli niezgodności z umową mogą wynikać z przyczyny, która już istniała w przedmiocie w momencie dostawy. Rękojmia za niezgodności z umową nie obejmuje szkód powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z produktem lub jego niewłaściwego użytkowania. W ramach rękojmi za niezgodnośći z umową, użytkownik może żądać wymiany produktu na wolny od niezgodności lub usunięcia niezgodności, a także obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży.

Aby zgłosić niezgodność z umową, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego po zalogowaniu się na konto użytkownika na stronie skechers.com lub udostępnionego (po wysyłce) pod linkiem do statusu zamówienia na stronie głównej skechers.com i przesłanie go na adres podany w formularzu. Możesz również poinformować nas o niezgodnościach produktu z umową drogą e-mailową, telefonicznie lub pisemnie. Prosimy o skorzystanie z danych kontaktowych podanych powyżej.

Zazwyczaj wraz z reklamacją wskazane jest dostarczenie do nas produktu, abyśmy mogli go zbadać. Szczegóły dotyczące możliwości bezpłatnego udostępnienia nam produktu otrzymają Państwo w związku z reklamacją po zgłoszeniu niezgodności materiału.

Zgłoszenie zostanie przez nas przetworzone w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych nieprawidłowościach w reklamacji niezwłocznie poinformujemy użytkownika. Odpowiedź na reklamację będzie zawierała informacje o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji.

Jeżeli użytkownik zażądał wymiany towaru, usunięcia niezgodności z umową lub złożył oświadczenie o obniżeniu ceny określające kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w ciągu 14 dni od dnia otrzymania odpowiedzi, przyjmuje się, że żądanie jest uzasadnione.

W przypadku zasadności reklamacji przyjmujemy do wiadomości, że warunki do obniżenia podstawy VAT są spełnione w dniu uznania reklamacji, tj. w momencie wystawienia faktury korygującej.

Rękojmia obowiązuje tylko w przypadku, gdy użytkownik zgłosi nam niezgodności z umową w ciągu dwóch lat od dnia dostarczenia produktu do użytkownika. Uprawnienie do żądania usunięcia niezgodności z umową lub wymiany produktu na wolny od niezgodności przedawnia się z upływem roku od chwili stwierdzenia niezgodności z umową, przy czym bieg terminu przedawnienia nie zakończy się przed upływem 2 lat od momentu dostarczenia produktu do użytkownika.

Nasze prawa do rozwiązania umowy

Możemy rozwiązać umowę, jeśli użytkownik ją naruszy. Możemy rozwiązać umowę dotyczącą produktu na piśmie skierowanym do użytkownika, jeśli:

  1. nie dokona jakiejkolwiek płatności na naszą rzecz w terminie jej wymagalności i nie dokona płatności w ciągu czternastu (14) dni od momentu, gdy przypomnimy mu, że płatność jest wymagalna;

  2. nie pozwoli nam w rozsądnym czasie dostarczyć sobie produktów.

Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez użytkownika

W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika lub jakiejkolwiek strony trzeciej za szkody wynikowe, pośrednie, przypadkowe, specjalne, przykładowe, karne lub większe, utracone zyski lub przychody lub zmniejszenie wartości, wynikające z lub związane z i/lub w związku z jakimkolwiek naruszeniem niniejszych warunków, niezależnie od (a) tego, czy takie szkody były możliwe do przewidzenia, (b) tego, czy zostaliśmy poinformowani o możliwości wystąpienia takich szkód oraz (c) teorii prawa lub słusznościowej (kontraktowej, deliktowej lub innej), na której oparte jest roszczenie.

Nasza wyłączna i całkowita maksymalna odpowiedzialność, z jakiegokolwiek powodu, a także jedyny i wyłączny środek zaradczy z jakiegokolwiek powodu, jest ograniczona do rzeczywistej szkody poniesionej przez użytkownika /kwoty zapłaconej przez użytkownika za produkty i usługi zamówione przez niego za pośrednictwem naszej Witryny/.

Ograniczenie odpowiedzialności określone powyżej: (i) ma zastosowanie wyłącznie w zakresie dozwolonym przez prawo oraz (ii) nie ma zastosowania do (A) odpowiedzialności wynikającej z naszego rażącego zaniedbania lub umyślnego działania oraz (B) śmierci lub obrażeń ciała wynikających z naszych działań lub zaniechań lub (C) odpowiedzialności za produkt niebezpieczny.

Siła wyższa. Nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika, ani nie zostaniemy uznani za niespełniających niniejszych Warunków lub ich naruszających, za wszelkie niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu przez nas postanowień niniejszych Warunków, o ile takie niewykonanie lub opóźnienie jest spowodowane działaniami lub okolicznościami pozostającymi poza naszą uzasadnioną kontrolą lub z nich wynika, w tym, bez ograniczeń, klęski żywiołowej, powodzi, pożaru, trzęsienia ziemi, wybuchu, działań rządowych, wojny, inwazji lub wrogich działań (bez względu na to, czy wojna została wypowiedziana, czy nie), groźby lub działań terrorystycznych, zamieszek lub innych niepokojów społecznych, zagrożenia bezpieczeństwa narodowego, rewolucji, powstania, epidemii, pandemii, ograniczeń związanych z pandemią lub epidemią, blokady, strajków lub innych sporów pracowniczych (niezależnie od tego, czy dotyczą naszych pracowników), lub ograniczeń lub opóźnień wpływających na nośniki lub niemożność lub opóźnienie w uzyskaniu dostaw odpowiednich lub przydatnych materiałów, zepsucia się materiałów lub awarii telekomunikacji lub przerwy w zasilaniu.

Brak zrzeczeń

Niewyegzekwowanie przez nas jakiegokolwiek prawa lub postanowienia niniejszych Warunków nie będzie stanowić zrzeczenia się egzekwowania tego prawa lub postanowienia w przyszłości. Zrzeczenie się jakiegokolwiek prawa lub postanowienia będzie skuteczne tylko wtedy, gdy zostanie sporządzone na piśmie i podpisane przez należycie upoważnionego przedstawiciela Skechers.

Brak beneficjentów zewnętrznych

Niniejsze Warunki nie przyznają i nie mają na celu przyznania żadnych praw ani środków prawnych osobom innym niż użytkownik.

Przypisanie 

Bez naszej uprzedniej pisemnej zgody użytkownik nie przeniesie żadnych praw ani nie przekaże żadnych obowiązków wynikających z niniejszych Warunków. Wszelkie domniemane cesje lub delegacje naruszające niniejszy paragraf są nieważne. Żadna cesja ani delegacja nie zwalnia użytkownika z żadnych zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków.

Rozdzielność

Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków jest nieważne, niezgodne z prawem, anulowane lub niewykonalne, wówczas to postanowienie zostanie uznane za wyłączone z niniejszych Warunków i nie wpłynie na ważność ani wykonalność pozostałych postanowień niniejszych Warunków

Całość umowy 

Potwierdzenie zamówienia, niniejsze Warunki, Warunki korzystania z naszej Strony oraz nasza Polityka prywatności zostaną uznane za ostateczną i zintegrowaną umowę pomiędzy użytkownikiem a nami w kwestiach określonych w niniejszych Warunkach.

Alternatywne rozstrzyganie sporów 

Alternatywne rozstrzyganie sporów jest procesem, w którym niezależny organ rozpatruje fakty będące przedmiotem sporu i stara się go rozwiązać bez konieczności zwracania się do sądu. Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR) jest dostępna tutaj. Nie jesteśmy zobowiązani do korzystania z alternatywnego sposobu rozstrzygania sporów i obecnie mu nie podlegamy.

Zmiany niniejszych Warunków 

W każdej chwili możemy zmienić Warunki Sprzedaży. Zmiany te będą dotyczyły przyszłych transakcji sprzedaży. Nie dotyczą one umów już zawartych, chyba że jesteśmy zobowiązani na mocy prawa lub decyzją organu publicznego do zmiany niniejszych Warunków Sprzedaży z mocą wsteczną. Niezależnie od zmian zawsze obowiązują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

Inne ważne postanowienia

Przepisy mające zastosowanie do niniejszej umowy i miejsce wszczęcia postępowania prawnego. Niniejsze warunki podlegają prawu polskiemu, a użytkownik może wszcząć postępowanie sądowe dotyczące produktów w sądach polskich. 


 


 

 

PRZYKŁADOWY FORMULARZ ODSTĄPIENIA I INSTRUKCJE DOTYCZĄCE ODSTĄPIENIA

Do:

Skechers Poland Sp. z o.o. 

ul. Wybrzeże Gdyńskie 6A

01-531 Warszawa

Polska

 

Tel: _______,

e-mail: _______

 

Imię i nazwisko konsumenta: ________________________

 

Adres konsumenta: ________________________

 

Odstąpienie

 

Niniejszym odstępuję od umowy, jaką zawarłam/-łem/-liśmy* ze Skechers Poland sp. z o.o. w przedmiocie zakupu następujących towarów/świadczenia następujących usług*: ________________________.

 

 

________________________

 

Data i podpis konsumenta (tylko w przypadku zwykłej formy pisemnej)

 

 

(*) Niewłaściwe skreślić