Czym jest Klarna?

Klarna to funkcja płatności, która umożliwia opłacenie zamówienia od razu, lub w 3 równych ratach. Pierwsza rata jest pobierana w momencie składania zamówienia, pozostałe 2 raty są zaplanowane co 30 dni. 

Korzystanie z Klarny jest tak proste, jak zwykłe zakupy.    Przejdź do kasy, wybierz Klarnę jako formę płatności, zostaniesz przekierowany na stronę Klarny. Żeby się zarejestrować i podać dane płatnicze. Jeśli korzystałeś już wcześniej z Klarny, po prostu zaloguj się na swoje konto Klarny. Z Klarną masz elastyczność płatności w 3 równych ratach co 30 dni. Nie ma odsetek ani żadnych dodatkowych opłat, jeśli płacisz na czas. Płatności są pobierane automatycznie lub możesz zalogować się do aplikacji Klarny https://www.klarna.com/ie/klarna-app/ w dowolnym momencie, aby dokonać płatności. Możesz również przeglądać swoje zamówienia i zarządzać szczegółami konta po przetworzeniu zamówienia w aplikacji Klarny. 

Dowiedz się więcej: https://www.klarna.com/pl/czym-jest-klarna/

 

Co się stanie, jeśli nie będziesz w stanie dokonać płatności na rzecz Klarny na czas?

Jeśli zapłaciłeś korzystając z planu "Zapłać w 3 ratach", Klarna automatycznie podejmie próbę pobrania drugiej raty z karty debetowej lub kredytowej, którą podałeś podczas składania zamówienia. Jeśli płatność nie może zostać pobrana w zaplanowanym terminie, Klarna podejmie kolejną próbę automatycznego pobrania płatności 7 dni później, a następnie ponownie po kolejnych 7 dniach. Jeśli ostatnia próba płatności nie powiedzie się, Klarna doliczy kwotę nieudanej płatności do Twojej ostatniej raty.

Ostatnia rata:

Klarna automatycznie podejmie próbę pobrania Twojej ostatniej raty z karty debetowej lub kredytowej, którą podałeś podczas składania zamówienia. Jeśli płatność nie może zostać pobrana w zaplanowanym terminie, Klarna podejmie kolejną próbę automatycznego pobrania płatności 7 dni później, a następnie ponownie po kolejnych 7 dniach. Jeśli płatność za ostatnią ratę nie powiedzie się, Klarna wyśle zestawienie z pełną kwotą zamówienia do zapłaty w ciągu 15 dni.

Możesz zostać obciążony opłatami lub odsetkami za opóźnioną i/lub niewypłaconą ratę. Twoja zdolność kredytowa nie zostanie obniżona przez korzystanie z produktu "Zapłać w 3 ratach" Klarny, nawet jeśli nie zapłacisz na czas. Jednak, jeśli nie dokonasz płatności, będziesz w zwłoce i możesz nie móc korzystać z tej usługi w przyszłości. Jeśli nie zapłacisz za zakup, Klarna może skorzystać z zewnętrznej agencji windykacyjnej w celu odzyskania należnych środków jako ostatniej opcji.


Czy od razu zobaczę obciążenie od Klarny na moim koncie bankowym?

Klarna pobierze wszystkie płatności za Twoje zamówienie w Skechers. Gdy składasz zamówienie na stronie Skechers.pl, Klarna tymczasowo zablokuje kwotę na pierwszą płatność ratalną. Po wysłaniu Twojego zamówienia, tymczasowe blokowanie zostanie zamienione na rzeczywiste obciążenie.

Jednak, jeśli podczas procesu realizacji zamówienia wystąpi błąd i nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia od Skechers.pl, tymczasowe blokowanie zostanie automatycznie zwolnione po godzinie. Należy pamiętać, że czas może się różnić w zależności od wewnętrznych procedur przetwarzania w Twoim banku. Dodatkowe blokady mogą wystąpić, jeśli ponownie spróbujesz złożyć zamówienie po nieudanej transakcji.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące transakcji Klarny na Twoim koncie bankowym, skontaktuj się z Klarną, aby uzyskać więcej informacji.


Jak mogę zwrócić przedmiot zakupiony przy użyciu rat w Klarnie?

Jeśli zmieniłeś zdanie, możesz zwrócić przedmiot(y) za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Zwróć uwagę, że nie przyjmujemy zwrotów w sklepie stacjonarnym dla zamówień internetowych. Zamówienia na Skechers.pl, opłacone za pośrednictwem Klarny muszą zostać zwrócone za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, aby otrzymać zwrot na pierwotną formę płatności.

Sprawdź, czy Twój zwrot spełnia nasze Zasady zwrotów tutaj Polityka zwrotów. Klarna zostanie powiadomiona o Twoim zwrocie i przetworzy odpowiednie zwroty. Klarna zwróci należność za Twoją fakturę, gdy zwrot zostanie przetworzony w magazynie Skechers.


Kiedy moje przedmioty zostaną dostarczone, jeśli użyję rat w Klarnie?

Zamówienia opłacone za pośrednictwem Klarny, dostarczane są zgodnie ze standardowym czasem dostawy po złożeniu zamówienia online.

Co się stanie, jeśli otrzymam częściowy zwrot pieniędzy i jak wpłynie to na moje płatności w Klarnie?

Jeśli częściowy zwrot jest większy niż pozostała kwota Twojego zamówienia, kwota zwrotu zostanie zaksięgowana na pierwotną metodę płatności.

Jeśli częściowy zwrot jest mniejszy niż pozostała kwota Twojego zamówienia, kwota zostanie odliczona od pozostałej kwoty i rozłożona równomiernie na pozostałe płatności.

Możesz zobaczyć wszelkie aktualizacje swojego planu płatności w aplikacji Klarny ✉ Napisz do nas e-mail

Nie otrzymałem mojego zamówienia. Co się stanie z moim zestawieniem?

Nie musisz płacić zestawienia, dopóki nie otrzymasz zamówienia. Wyślij wiadomość do Obsługi Klienta 

 

Moje zestawienie w Klarnie jest nieprawidłowe. Co powinienem zrobić?

Jeśli Twoje zestawienie nie zgadza się ze szczegółami Twojego zamówienia, wyślij bezpośrednio e-mail do Obsługi Klienta ✉ Napisz do nas e-mail w celu korekty zestawienia. Pamiętaj, aby zalogować się na swoje konto Klarny i "Zgłosić problem", aby wstrzymać swoje zestawienie do czasu skorygowania szczegółów.